Sunday, January 11, 2009

Kilogram...

ape ek nk cite kali ni.. xde yg menarik.. minggu ni bz skit tp mase untuk tdo sentiasa cukup n kadang2 terlebih skit..

beberapa hari yg lepas, sambil2 bli brg kat giant ngan hosmet, kitorg singgahla jap kat satu tempat ni.. aku kluarkan duit dua ploh sen n g timbang berat.. frust...38.6kg...tu pun siap ngan kasut n beg duit yg byk syiling...hehe... walaupun mesin timbang tu mybe ade ralat, tp aku yakin berat badan aku tu mmg xlari sgt dari berat sebenar.... sejak kat ukm lg still xlebih 40kg... mybe sebab sikap aku yg xamik kisah pasal mkn ataupun memilih sgt ataupun mls mkn sebab mls msk n ataupun aku ni jimat sgt (kedekut) nk bli mknn.... ;p

So target aku kali ni (same ngan sebelum2 ni), aku nk naikkan berat badan sampai 45kg.... harap2 kali ni tercapai..

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kat umah ni xslalu bli daging...kantin sek plak byk lauk ayam..leh gak kan...

    org yg tersayang pun ade masalah nk naikkan berat bdn, so kena la membantu sesama sendiri..;p

    ReplyDelete